Pages

Aku Rinduu Muhd Syazwan Bin Samian =')

Assalammualaikumm =')

See gambar diatas =') Then see tittle =')
Siapa dia? Pakwe? Crush? Oh No! Tengok lah nama Ayah =') Same dengan nama ayah aku kan? Yee, aku rindu adik aku =') Dialah satu-2nya hero dalam keluarga aku =') Siang malam aku menangis tak berhenti disebabkan rindu dekat Adik Iwan. Yee, Itu nama gelarannya . Dah 9 tahun aku tak dapat jumpa diaa =') Kalau dia ade mesti dia jaga aku =') lindung aku =') "Adikk, kesian adik. Tak dapat adik melihat dunia nih dengan sepenuhnya, tak dapat dik akak nak jaga dan merawat adik ='( Akak teringin nak dengar adik panggil akak dengan panggilan "Kakak". Adik tunggu akak, mama dengan ayah diSyurga tau =') Kakak sayang adik =')" Setiap kali aku ingat kata-2 mama "Adik Iwan tengah tunggu kita diSyurga" Airmata aku akan jatuh ='( Ya Allah, kau kuatkanlah semangatku ini ='/ Aku menangis dalam diam, hanya Allah je yang tahu tangisan aku =') Setiap hari aku minta mama mencari "Anak Angkat" .  Tapi? Hmm :'/ Aku hanya SABAR =') Kalaulah adik ade disisi akak sekarang, mesti akak tengah happy =') Tkde dik akak nak nangis sepanjang hari =') Dik, akhir ucapan Adik tunggu akak dekat "Syurga" tauu =') InsyaAllah kita akan dipertemukan =') Byee, Assalammualaikum =)


0 Yang Berceloteh:

Post a Comment