Pages

2014 :')

Anneyong :*
2014 , aku harapkan tahun nih penuh bermakna :') tanak jadi mcm tahun lepas penuh dgn kepedihan . tapi aku tanak mengharap sgt lah :') 1.12.2013 aku dgn anep dah takde pape . sumpah aku cakap , susah untuk aku lupakan dia , ambil mase yang lama kot :'( esok genap 3bulan aku single . tapi ? sampai sekarang aku takboleh lupakan dia . bila tgok perangai dia memang patutlah kan aku putus dgn dia . tapi kenangan ? hmm . susah , susah dan susah.
tapi aku kene move on slow down . aku cakap suah , tuh yang susah tuh kan ? haha now aku ade kawan yg selalu faham aku , ade mase suka duka aku :') wani , dedek , pika , itik , liaa , dieba , umi , ros , era , putri and others :') diorg kawan hidup mati aku :* aku sayang diorg sampai nafas terakhir aku . Badrul Amin ? abang kesayangan aku :) setahun dah dia jadi abg aku . selalu lindung aku . dekat sekolah , dia selalu stay sebab nak spy aku -.- dia tak bg aku nakal nakal dkat sekolah . err . tahun nih no boyfie :) friends , crush :* . antara kawan dgn crush . aku lebih pentingkan kawan :) OY ! hahah xD bye ! 

0 Yang Berceloteh:

Post a Comment